Insights
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Het nieuwe tv-kijken: eigen kijkmomenten vullen live tv aan (Seul NL)
Steeds vaker kiest de kijker gelijk welke televisiecontent wanneer hij maar wil. Die eigen kijkmomenten vullen live tv aan. Dat blijkt uit onderzoek van Why5 Research en MEDIALAAN bij 1500 Vlamingen tussen 15 en 64 jaar. Eerst en vooral:...
Suite de l'articleAd Spending in Western Europe Continues Rebound
2014 appears to mark a significant, if gradual, financial rebound in Western Europe. The UK and most of the eurozone`s developed economies are returning to growth this year, as rising consumer demand and net exports help lift them further from recess...
Suite de l'articleFuture Trends Volume 9: The Internet of Things (IAB UK)
It`s clear that the Internet of Things (IoT) has huge implications for the future of digital technology and more specifically for the digital advertising industry. This new white paper from the IAB's Future Trends Working Group highlights...
Suite de l'articleFuture Trends Volume 8: The future of data (IAB UK)
This new whitepaper from the IAB's Future Trends Working Group examines key developments in data. Experts from Brilliant Noise, Future Foundation, Initiative, Sizmek and the IAB offer their thoughts on the latest trends and developments impa...
Suite de l'articleFuture Trends Volume 7: The future of social (IAB UK)
This new whitepaper from the IAB's Future Trends Working Group examines key developments in social media. Experts from Future Foundation, Partners Andrews Aldridge, TMW, CEG Europe and the IAB offer their thoughts about key recent trends whi...
Suite de l'articleCIM Print & Cinéma 2013 /2014-1: les nouveaux résultats de la couverture de presse et des études de cinéma
Le CIM a publié les résultats de ses études de cinéma et couverture de presse le 16 septembre. Après une publication "intérimaire", publiée en mars, celle-ci donne les détails d'une année de travail de terrain de 12 mois. Les chiffres ...
Suite de l'articleThe New Consumer [seul NL]
The New Consumer is een jaarlijks kwantitatief onderzoek dat verschuivingen in het aankoopgedrag bij de Belgische consumenten in kaart brengt. Het onderzoek peilt naar het koopgedrag van consumenten en hun verwachtingen rond innovaties in energie...
Suite de l'articleL`étude IAB Matrix: enfin un baromètre belge sur les tendances
L`IAB (Internet Advertising Bureau) regroupe plus de 200 membres issus du monde média et publicitaire belge. Sa mission est de devenir l`unique référence au monde en termes d`informations qualitatives, innovantes et des tendances. Ce « monitoring...
Suite de l'articleLes bloqueurs de pub sèment la panique chez les annonceurs
De plus en plus, nous entendons parler des « bloqueurs de pub » sur internet. Ceux-ci sont des petits programmes que l`internaute installe facilement sur son navigateur internet. Ils permettent donc de bloquer les publicités et vidéos publicitair...
Suite de l'articleHet aandeel van online video`s op mobiele apparaten stijgt naar 27% [seul NL]
De Amerikaanse online video exploitant Ooyala publiceert per kwartaal een onderzoek over het online video gebruik. In haar Global Video Index voor 2014 Q2 blijkt dat het aandeel van online video's die zijn afgespeeld op mobiele apparaten wereldwijd g...
Suite de l'articleIAB Europe values European Programmatic Market at 2.1bn in 2013
At its panel at dmexco 2014 today, IAB Europe announced that it has joined forces with IHS Technology to size the programmatic market at a European level1. Recognising the growing importance of programmatic within the digital advertising ecosystem, I...
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