Si Creative Effectiveness, AI & Ethics et Profit Ability vous parlent, alors le CommPass Symposium est le bon endroit pour vous.
Agenda
- Plaidoyer pour plus d’autodiscipline et moins de tutelle politique – Marc Frederix (Conseil de la Publicité)
- How creative marketing leads to greater effectiveness – Petra De Roos (ACC) & Bart De Pauw (GroupM)
- Panel debate « Truths surrounding local and international media » – Luc Suykens (UBA), Hugues Rey (UMA), Bart Demeulenaere (VIA), Natascha Chamuleau (Snapchat) & Sofie Geeroms
- Profit Ability 2: The Business Case for Advertising – Jane Christian (EssenceMediaCom UK)
- Is AI transformative for marketing? Exploring the benefits and ethical concerns – Matthieu Vercruysse (Publicis Groupe)
18h: Networkdrink
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Quand
17 octobre 2024 13:30 - 18:00Organisateur
CommPassPlus d'informations: site webAdresse
BluePoint Brussels Boulevard Auguste Reyers 80Bruxelles
1030 Belgique + Google Map