DPG Media Advertising nodigt uit tot ’togetherness’ tijdens Show Up

FacebookTwitterLinkedIn

Gisterenavond bracht DPG Media Advertising adverteerders, creatieve- en mediabureaus samen tijdens Show Up. Gastheer Wim Jansen lichtte het unieke karakter van de regie toe, waarin een groot bereik en impactvolle advertising centraal staan. Dirk Lodewyckx en Guillaume Collard zoomden in op de programmatie, doorspekt met lokale content, in het noorden en het zuiden van het land. Tussendoor genoten de gasten van een stevige portie entertainment.

Wim Jansen, Chief Commercial Officer Belgium: “De mooiste momenten van DPG Media? Die vinden plaats wanneer programma’s mensen samenbrengen en zó intens zijn dat ze reactie, debat en gesprek opwekken. Adverteerders spelen daarin een sleutelrol. Hun merken verrijken de content en raken zo het hart van 11 miljoen Belgen. Bij DPG Media Advertising erkennen we de toegevoegde waarde van alle partijen actief in het media-ecosysteem. Togetherness is voor ons key. Alleen door lokaal samen te werken kunnen we de toekomstige uitdagingen het hoofd bieden.”

Guillaume Collard, CEO RTL Belgium: “De solide prestaties in de eerste helft van het jaar bevestigen de succesvolle uitvoering van onze nieuwe strategie, die gericht is op het versterken van ons lokale contentaanbod, onze sterke merken en het versnellen van de groei van ons RTLplay streamingplatform. We gaan het seizoen 24-25 in, dat vol mogelijkheden, uitdagingen en nieuwigheden belooft te zijn op onze drie media – tv, radio en digitaal – met als doel een zo breed mogelijk publiek te bereiken met onze inhoud en trouw te blijven aan ons DNA: nabijheid.

Dirk Lodewyckx, General Director TV, Streaming & Radio: “We bevinden ons vandaag in daring times. Op zo’n moment kan je twee dingen doen: terugplooien op je zekerheden of plankgas vooruit gaan. Bij DPG Media kiezen we voor het laatste.