Bepublic Group wint internationale PRWA Excellence Award 2024

FacebookTwitterLinkedIn

PR-en strategisch communicatiebureau Bepublic Group heeft de internationale ‘PRWA Excellence Award 2024’ gewonnen met haar PR-werk voor Decathlon. Deze award bekroont jaarlijks een PR-bureau met een uitzonderlijke case die anderen in de communicatiesector overal ter wereld kan inspireren.

Bepublic Group kon de jury overtuigen met de Nohltaced-campagne voor Decathlon, waarmee de sportwinkelketen zijn tweedehandsverkoop meer bekendheid wilde geven. Deze campagne was een samenwerking tussen Bonka Circus, Influo en Bepublic Group.

Sara Vercauteren en Anja Peleman, Managing Directors van Bepublic Group: “De PRWA Excellence Award is een mooie erkenning van de inzet en expertise van ons team, dat elke dag opnieuw inspirerende en strategische communicaties uitwerkt voor onze klanten. Daar zijn we erg trots op. Maar zo een impactvolle campagne kan je vaak pas creëren door de krachten te bundelen met sterke partners. We willen dan ook Bonka Circus en Influo bedanken, en natuurlijk ook Decathlon voor het vertrouwen.”

Henry Feintuch, voorzitter van Public Relations World Alliance (PRWA), een internationaal netwerk dat PR-bureaus van over heel de wereld met elkaar in contact brengt: “De campagne van Bepublic Group is een treffend voorbeeld van hoe je op een creatieve en strategische manier PR-resultaten haalt van wereldklasse. Wat ons vooral opviel is hoe Decathlon met succes gepositioneerd werd als pionier in de circulaire retail en duurzaamheid. Niet alleen naar het grote publiek, maar ook naar de eigen aandeelhouders toe.”