Auxipress begeeft zich op de Franse markt onder de naam Auximedia

FacebookTwitterLinkedIn

Auxipress, bedrijf actief op vlak van media intelligence in België, Luxemburg en Franstalig Zwitserland, breidt uit naar Frankrijk onder de nieuwe identiteit Auximedia.

Auximedia monitort, selecteert en analyseert het nieuws (kranten, web, radio, tv, podcasts en sociale netwerken) om zijn klanten te informeren met persoverzichten, samenvattingen van het nieuws, analyses en dashboards in realtime.

De uitbreiding naar Frankrijk is een mijlpaal in de groeistrategie van Auxipress en zijn ambitie om media monitoring, social listening en de analyse van marketingdata voor Franse merken te versterken.

Media intelligence ten dienste van merken

Auximedia legt de lat hoog: mediacontent en sociale media-inhoud omzetten in strategische deliverables om merken doorheen een voortdurend veranderende omgeving te helpen navigeren.

Arnaud Steinkuhler, CEO van Auxipress:

“Met zijn innovatieve oplossing Universal Insights die zowel traditionele als sociale media integreert, gaat Auximedia verder dan de mogelijkheden van de momenteel beschikbare tools op de Franse markt.”

“De merken die groeien zijn die met het grootste aanpassingsvermogen, die voortdurend naar hun sector en hun doelgroepen luisteren. Door media intelligence in Frankrijk te introduceren, verbindt Auximedia zich ertoe een echte partner voor zijn klanten te zijn. We weten immers dat naast onze innovatieve oplossingen ook de kwaliteit en het reactievermogen van onze teams onze belangrijkste troeven zijn om te slagen in een sector waar klantrelaties essentieel zijn om onze gebruikers tevreden te stellen.”

Auximedia beantwoordt de voornaamste uitdagingen van communicatie en marketing met een benadering gebaseerd op 4 pijlers voor merken:

  • BESCHERMEN: media en publieke gesprekken monitoren om risico’s te detecteren.
  • BESLISSEN: geïnformeerde beslissingen nemen op het ritme van het nieuws.
  • VOORUITGAAN: de impact van PR-campagnes en online acties meten.
  • INSPIREREN: merken helpen relevante content te creëren door hun doelgroepen en influencers te begrijpen.