Laden Evenementen

Webinar met Sean Cunningham over ‘The Halo Effect of TV’

15:00 - 16:00
FacebookTwitterLinkedIn

Op donderdag 25 maart presenteert Sean Cunningham, president en CEO van het Amerikaanse Video Advertising Bureau (VAB), de resultaten van de door VAB uitgevoerde Halo Effect Study. Een uitgebreide analyse van honderden merken die zich tot TV hebben gewend om hun bedrijf vooruit te helpen.

Hoe kunnen merken hun reputatie versterken, hun productaanbod geloofwaardiger maken en hun weg naar TV versnellen? Ontdek hoe je het traditionele marketing playbook kunt verbeteren en meetbare resultaten kunt behalen met TV als groeimotor. Om de invloed van TV op het stimuleren van de bedrijfsresultaten en groei per levensfase te illustreren heeft VAB een uitgebreide analyse gemaakt van honderden merken. Deze analyse staat samen met verschillende casestudy’s centraal tijdens dit webinar.

Het Video Advertising Bureau (VAB) is de Amerikaanse TV-marketingorganisatie, met leden als The Walt Disney Company, NBCUniversal en ViacomCBS. Sinds 2003 is Sean Cunningham de president en CEO. Voor hij bij VAB kwam bekleedde hij verschillende senior managementfuncties bij vooraanstaande Amerikaanse media- en reclamebureaus in New York en Toronto, waar hij een belangrijke rol speelde in de groei van bedrijven. Tevens is hij columnist bij Ad Age waar hij schrijft over onderwerpen die interessant zijn voor professionals in de reclame-, marketing- en media-industrie.

VIA mag jou namens The Global TV Group uitnodigen om deel te nemen aan dit webinar. Deelname is gratis. Registreren kan via deze link.