Jongeren bereiken is een uitdaging waar veel merken mee worstelen. De laatste jaren bleek het inschakelen van influencers een interessante oplossing. Maar na de eerste successen kwamen ook verschillende vragen:
Is het wel een meerwaarde om jongeren te bereiken?
Via welke kanalen en met welk soort content?
En hoe zit het met de risico’s voor de geloofwaardigheid van het eigen merk?
Dat en vele andere vragen komen aan bod tijdens deze studiedag. Vlaamse mediamerken zoals StuBru, Flair, Newsmonkey, Tagmag delen hun visie en ervaringen met influencermarketing.
Programma
- 9u–9.30u: Ontvangst
- 9.30u–10.10u: Resultaten enquête ‘Influencermarketing & Vlaamse mediamerken: de hype voorbij?’
- 10.10u–11.00u: Influencermarketing in praktijk: Studio Brussel & Tagmag
- 11.00u–11.20u: Coffee break
- 11.20u–12.30u: Panelgesprek met experts uit het Vlaamse medialandschap (Simon Smetryns, Eva Van Driessche, Brecht Vaes en Ludovic Lenaerts)
- 12.30u–13.30u: Lunch en netwerkingmoment
Toevoegen aan uw kalender
Wanneer
21 mei 2019 09:00 - 13:30Organisator
ArteveldehogeschoolMeer informatie: websiteAdres
Arteveldehogeschool (Campus Kantienberg) Voetweg 60Gent
9000 België + Google Maps