De ‘talkability’ van een merk wordt steeds belangrijker. Kom op 24 april de troeven van talkability voor merken ontdekken, alsook het geheim om de uwe te transformeren dankzij een panel van specialisten.
Het programma:
11h30 – Welcome
12h00-13h00 – Lunch
13h00-14h30 – Speeches
- Pierre Bertrand – Director, bpost Media
- Katrien Merckx – Senior Media Expert Creative Agencies, bpost Media
- Philippe Fass – Creative Director, Happiness Brussels
- Manuel Ostyn – Creative Director, Wunderman
- To be determined – LIDL
14h30 – Networking drink
Dit evenement zal plaatsvinden in het Huis van de Automobiel te Sint-Lambrechts-Woluwe Brussel.
Voor meer informatie of inschrijvingen, klik hier
Toevoegen aan uw kalender
Wanneer
24 april 2018 11:30 - 14:30Organisator
Media MarketingMeer informatie: websiteAdres
Huis van de Automobiel Woluwedal 46Brussel
1200 + Google Maps