Laden Evenementen

iO: AdTech & MarTech event

12:30 - 17:00
FacebookTwitterLinkedIn

Hoe ziet de toekomst van marketing eruit? En welke rol speelt technologie erin?

Tijdens het AdTech en Martech-event van dinsdag 15 oktober deelt iO hoe je met de juiste stacks je marketingstrategie naar een hoger niveau kunt tillen.

Met verhelderende praktijkvoorbeelden, klantencases en best practices.

De meerwaarde van Adtech en Martech

Wie in deze cookieless wereld AdTech en MarTech tot een holistische marketingaanpak blendt, creëert performantere campagnes en zorgt voor een beklijvende customer experience. Advertentie- en marketingtechnologie, aangedreven door first-party data, brengen nieuwe oplossingen voor reclame en marketing.

  • AdTech. Door je datamanagementplatform (DMP) aan de juiste AdTech koppelen, communiceer je de juiste boodschappen preciezer naar de juiste doelgroepen. Dankzij die personalisatie versterk je je customer experience en zet jij je marketingbudget efficiënter in.
  • MarTech. De juiste MarTech-stack zorgt ervoor dat jij je first-party data kan inzetten om te investeren in je klantenrelatie.

Data als belangrijke katalysator

Je eigen data zijn het kloppende hart van je marketingorganisatie. De juiste data zorgen voor een betere besluitvorming die de ervaring van klanten ten goede komt. Een performante datastructuur is dus essentieel om aan de slag te gaan. De opkomst van data clean rooms en Customer Data Platforms (CDP) spelen hierbij een sleutelrol, waarbij data ownership en privacy centraal staan in het herschrijven van de industrienormen. Tijdens het AdTech- en MarTech-event ga je hier dieper op in.

Programma

12u30 – 13u15 – Ontvangst & lunch

13u15 – 13u30 – Welkomstwoord | Wim Berghmans, Managing Director iO Campus Antwerpen

13u30 – 14u00 – AdTech: kansen voor je bedrijf | Eli Ivens, Head of Media, iO

14u00 – 14u30 – MarTech: meerwaarde uit een CDP | Glenn Weuts, Marketing Services Director, iO

14u30 – 15u00 – Pauze

15u00 – 15u30 – Data clean rooms: de perfecte blend? | Cedric Peeters, Head of Marketing Technology, iO

15u30 – 16u00 – Klantencase (meer info volgt)

16u00 – 17u00 – Q&A & netwerkmoment

Let op: Beperkte plaatsen beschikbaar, reserveer snel om teleurstelling te voorkomen.