Ads & Data Brand Studio lanceert nieuw native label HIERO in Het Belang van Limburg

FacebookTwitterLinkedIn

Na DS XTR in De Standaard krijgt nu ook Het Belang van Limburg een signatuur voor premium native campagnes. HIERO biedt Limburgse bedrijven de mogelijkheid om zich als civic leader te positioneren door een partnership met Het Belang van Limburg en Made in Limburg aan te gaan.

Civic leadership of maatschappelijk leiderschap houdt in dat leiders zich inzetten voor sociale verantwoordelijkheid, duurzaamheid en ethisch gedrag binnen het bedrijfsleven. Het betreft bedrijven die streven naar een gezond evenwicht tussen winst en maatschappelijke meerwaarde. Concreet vertaalt dit zich in het naleven van milieunormen, het ondersteunen van gemeenschapsprojecten, het waarborgen van arbeidsrechten en het aannemen van ethische bedrijfspraktijken. Het Belang van Limburg heeft zelf de positie van civic leader in de loop der jaren verworven.

Ads & Data Brand Studio gelooft dat bedrijven die de toon zetten vanuit hun civic leadership en Het Belang van Limburg (samen met Made in Limburg) elkaar kunnen versterken onder de noemer HIERO. Dit premium native aanbod bestaat zowel uit print als digitaal waarbij partners een relevante visibiliteit krijgen op alle kanalen van Het Belang van Limburg. Het geeft civic leaders de kans om zich op een ongeziene manier te onderscheiden door hun bedrijf, visie en positionering in de kijker te zetten bij de lezers van Het Belang van Limburg en Made in Limburg.

Els Vercauteren, Director Ads & Data Brand Studio: “Civic leaders streven naar positieve verandering en vooruitgang in hun buurt. Daarom willen we hen, vanuit Het Belang van Limburg en Made in Limburg, een platform met premium posities aanbieden onder het native label HIERO. Een label dat niet alleen op het lokale aspect van een bedrijf wijst, maar ook op de maatschappelijke relevantie ervan in Limburg.”

Bij elk partnership primeert de DNA-match tussen het bedrijf en de waarden van de lezers. Een unieke relevantie voor de betrokken lezers is een absolute voorwaarde. HIERO biedt dan ook enkel content van geselecteerde, Limburgse partners aan op maat van de lezers van Het Belang van Limburg en Made in Limburg. De native content experts van Ads & Data Brand Studio zetten de boodschap van een bedrijf in Limburg om in een boeiend native contentverhaal dat perfect aansluit bij de journalistieke inhoud. Burgerschap, mobiliteit, duurzaamheid en inclusie zijn slechts enkele thema’s die aan bod kunnen komen.