OMD Flash Audimetrie 2015-12

FacebookTwitterLinkedIn

In de Flash Audimetrie vindt u voor de verschillende zenders een overzicht van de marktaandelen en het commercieel aanbod op de verschillende doelgroepen.

 

Dankzij onze Flash kunt u iedere maand de veranderingen in het bereik in zowel het Noorden als het Zuiden volgen.

 

We beschikken nu over de cijfers van de maand december ofwel het hele jaar 2015. Om het jaar 2015 af te sluiten zullen we ook de evolutie van het TV-kijken in het algemeen nog eens nader bekijken. We zullen de volgende 4 thema`s bespreken:

– het “klassieke”  TV-kijken

– de evolutie van het uitgesteld kijken (TSV)

– de evolutie van het “andere schermgebruik”, dit wil zeggen de toestellen die met het televisiescherm verbonden zijn

– het kijken van video op “nieuwe” schermen

 

Daarna gaan we verder met de gebruikelijke analyses van de evolutie van de marktaandelen van de maand december, maar ook het hele jaar 2015.

 

Wilt u meer weten? Klik dan op de onderstaande PDF.