Marketing as a religion: Preaching customer love
Zonder klanten geen business. Maar hoe centraal staat de klant in jouw strategie? Leer op OMConference hoe je je bedrijf injecteert met customer love en zo jouw klanten omdoopt tot echte ambassadeurs van je merk of bedrijf.
Inspirationele sprekers, uitgewerkte cases en strategische gesprekken
Een lunch met uitgebreide netwerkmogelijkheden en -voorzieningen
Notities boordevol strategisch advies en concrete tips
OMConference zet je alvast op weg naar het beloofde marketingland.
Sprekers
Op OMConference aanhoor je de (s)preeksessies van heel wat marketingexperts. Als alwetende profeet in hun eigen expertisedomein, reiken ze je inzichten aan om je eigen klanten steviger aan je te binden.
Programma
Hoe maak jij jouw klant gelukkig? Dat is waar het tijdens deze marketinghoogmis om draait.
- 10u00-10u25: Welkomstdrink
- 10u30-10u55: Michel De Baer – Marketing as a religion
- 11u00-12u35: Parallelle sessies
11u00-11u25: Tom De Block / Jellert Dekeyser / OMCollective, Korazon, Gamned!, Trustpilot
11u35-12u00: Matthias Dobbelaere-Welvaert / Jo Mellemans / OMCollective, Korazon, Gamned!, Trustpilot
12u10-12u35: Tim Verheyden / Martijn Ollefers / King George, VideoFactory, SmartPresentations, Flexmail
- 12u40-14u00: Lunch
- 14u00-15u00: Parallelle sessies
14u00-14u25: Truus Heremans / Jan Vroemans / Merchandise Essentials, 3Motion, beMatrix, OMCareers
14u35-15u00: TBD / Karl Bosmans / Merchandise Essentials, 3Motion, beMatrix, OMCareers
- 15u15-15u45: Steven Van Belleghem – Bovenal bemin één God
15u50-16u30: Arnout Van den Bossche – Humor en zelfrelativering op het werk - 16u30-17u30: Drinks & bites
Wanneer
1 oktober 2019 10:00 - 17:30Organisator
OMCollectiveMeer informatie: websiteAdres
Flanders Meeting & Convention Center Antwerp Koningin Astridplein 20Antwerpen
2018 België + Google Maps