BSCA vertrouwt reclame-exploitatie voor 10 jaren exclusief toe aan JCDecaux

FacebookTwitterLinkedIn

JCDecaux Belgium bekomt de reclame-exploitatie van Brussels South Charleroi Airport (BSCA) voor een periode van 10 jaar. Deze toewijzing kwam er na een aanbesteding. Het betreft zowel reclame binnen in het luchthavengebouw, als buiten het gebouw, alsook aan de rand van de luchthaven-zone.

 

BSCA is de tweede luchthaven in België wat het aantal passagiers betreft. Als Belgische basis van Ryanair en Jetairfly, staat ze genoteerd bij de 4 meest kwalitatieve low cost luchthavens ter wereld, en verwelkomde 6,8 miljoen passagiers in 2013.

 

Vanaf 1 januari 2014 is JCDecaux de exclusieve reclame-partner van BSCA. JCDecaux zal de bestaande installaties vernieuwen en moderniseren en zal hierbij voluit de kaart trekken van kwaliteit, toplocaties, impact en de nieuwste technologieën, dit in het belang van zowel adverteerders, als de beleving van de passagiers.

 

JCDecaux voorziet een gevarieerd aanbod bestaande uit 2m²-netwerken en grote formaten binnenin de terminal en buiten het gebouw. Daarnaast zal het ook mogelijk zijn om in samenspraak podia te plaatsen, oplossingen op maat te produceren, events of promotionele acties te organiseren, en services aan de reizigers te sponsoren.