CMO of the Year 2024: de finalisten zijn bekend

Nieuw
FacebookTwitterLinkedIn

Voor het derde jaar op rij organiseert Serviceplan, in het kader van de CMO Council, de verkiezing van de CMO of the Year.

De CMO Council, in 2017 in München opgericht door Serviceplan Group, werd in het leven geroepen om een exclusief netwerk te creëren dat bestaat uit de meest invloedrijke marketingleiders van het land. Dit concept dat in 2022 werd geïntroduceerd in België omvat nu meer dan 80 CMO’s.

De award CMO of the Year is een van de hoogste onderscheidingen in het Belgische marketinglandschap en beloont de marketingdirecteur die zich onderscheidt als rolmodel in de sector, niet alleen vanwege zijn expertise maar ook door zijn uitgebreide ervaring en invloed in het vakgebied. De winnaar wordt uitsluitend verkozen door zijn collega’s in de CMO Council.

De finalisten voor de CMO of the Year 2024 zijn:

  • Aline Lemaire, ex-Marketing Director Benelux, The Coca-Cola Company
  • Andy van Hassel, Global Marketing Director, Duvel Moortgat
  • Caroline Baume, Marketing Director Benelux, Mondelez International
  • Florence Muls, Chief Communication & CSR Officer, Engie
  • Valérie Morfitis, Global Media Director, Unilever

Marketingbeslissers in de Belux-regio zullen worden uitgenodigd om te stemmen op wie volgens hen de onderscheiding verdient.

De winnaar wordt bekendgemaakt op een speciaal evenement op 26 november, waar ook de resultaten van het CMO Barometer-onderzoek van Serviceplan zullen worden onthuld.