Nieuw: Acco biedt unieke mogelijkheden om studenten te bereiken

FacebookTwitterLinkedIn

Evy Ceustermans (ex-Mindshare) is recent benoemd tot Marketing Manager bij ACCO.

“Wij bieden nu unieke formules aan om studenten te bereiken door reclame in onze winkels. We hebben ook een uitgebreid bestand van studenten die via dedicated mails kunnen bereikt worden. Er zijn uitgebreide targeting mogelijkheden, per studierichting, per regio. Alle nieuwe studenten/aandeelhouders krijgen een totebag, dit is een heel gerichte vorm van sampling.”

Acco is een academische coöperatie met 250.000 aandeelhouders en Acco-collega’s die écht een stukje van Acco bezitten.

“Studenten kopen een aandeel en investeren meteen in zichzelf én in democratischer onderwijs. Want niet alleen krijgen ze levenslang korting in alle Acco (web)shops, ze worden ook deel van een krachtig collectief dat leren betaalbaarder maakt voor iedereen.”

“Die democratische gedachte is de reden van ons bestaan. In de jaren 50 ontstaat er een Leuvense studentenbeweging die zich sterk maatschappelijk engageert. Ze zetten zich in voor de democratisering van het hoger onderwijs in België. Een van hun belangrijkste initiatieven om hogere studies goedkoper te maken, is de kosten van het studiemateriaal verlagen. Die bijzondere roots verklaren waarom het tot op vandaag zo belangrijk voor ons is om kansen te creëren voor élke student. Door korting aan te bieden, partnerships af te sluiten en extra acties te organiseren voor studenten, blijven we inzetten op een betaalbare studententijd.”

Alle gedetailleerde informatie is te vinden in de MediaSpecs database: POS en dedicated mail.