L’Oréal Benelux kiest Charly PR voor hun corporate PR

Nieuw
FacebookTwitterLinkedIn

Charly PR kondigt aan dat het L’Oréal Benelux verwelkomt als klant en hen voortaan zal adviseren en ondersteunen in hun corporate communicatie in de Benelux.

Al 115 jaar is L’Oréal ‘s een van ’s werelds grootste spelers op het gebied van beauty. Met een sterke merkenportefeuille van meer dan 36 internationale merken in de divisies luxe, consumer, professional en dermatology wijdt het zich aan één ding: het vervullen van de schoonheidswensen van consumenten over de hele wereld.

L’Oréal telt drie vestigingen in de Benelux – met kantoren in Amsterdam en Brussel en een fabriek in Libramont – en meer dan 900 medewerkers.

Karolien Hessels, managing director bij Charly PR: “De producten en merken van L’Oréal kennen we al heel goed, maar er zijn nog zoveel andere interessante verhalen te vertellen, zoals hun initiatieven op vlak van duurzaamheid en beauty technologie. We zijn dan ook trots en enthousiast dat ze ons als partner hebben gekozen om, in de eerste plaats via onze earned PR-expertise, met die verhalen impact te maken en L’Oréal op dat vlak nog meer op de kaart te zetten in België en Nederland.

Coco Aarts, Corporate Affairs & Engagement director bij L’Oréal Benelux: “We waren onder de indruk van de strategische aanpak van Charly PR en hun passie voor onze sector en ons bedrijf. We kijken er naar uit om samen met Charly PR L’Oréal’s inzet voor duurzaamheid en innovatie in beautytechnologie verder naar buiten te brengen in België en Nederland.