GUIDOOH breidt mediakanaal ‘Campus Digital’ verder uit

FacebookTwitterLinkedIn

GUIDOOH, het niche-mediabedrijf voor de studentenmarkt, versterkt zijn positie op de hogescholen en universiteiten. Na de officiële lancering vorig jaar, waarbij een exclusieve samenwerking werd aangegaan met HOGENT, is het nu de beurt aan Hogeschool PXL.

Bij de start van het nieuwe academiejaar zullen tal van nieuwe digitale schermen te vinden zijn bij Hogeschool PXL. Concreet gaat het over 18 digitale schermen, die verspreid worden over de campussen in Hasselt en Diepenbeek.

Ook op HOGENT zijn er schermen toegevoegd. Naast campus Schoonmeersen kun je vanaf nu de digitale schermen terugvinden op campus Vesalius en campus Aalst.

Gerrit Schuermans, directeur communicatie & events: “Als Hogeschool PXL zijn we trots om deel uit te maken van de verdere uitbreiding van het ‘Campus Digital’ mediakanaal van GUIDOOH. Deze 18 nieuwe digitale schermen op onze campussen in Hasselt en Diepenbeek bieden ons een innovatieve manier om onze studenten en medewerkers snel en efficiënt te bereiken. Het versterkt niet alleen onze interne communicatie, maar biedt ook nieuwe mogelijkheden voor bedrijven om hun boodschap rechtstreeks te richten op onze studentenpopulatie. We kijken uit naar de impact die dit nieuwe communicatiemiddel zal hebben binnen onze hogeschool.”

Vanessa Vyvey, managing partner van GUIDOOH: “GUIDOOH is opgetogen over het enthousiasme van HOGENT en Hogeschool PXL om mee te springen op de kar van digitale evolutie. Wij zijn trots op onze nauwe samenwerking met deze hogescholen en voeren gevorderde gesprekken met nog meer hoger onderwijsinstellingen om de verdere uitbreiding van ons netwerk op koers te houden.”

Zoals altijd kunnen zowel de academische partner als adverteerders gebruikmaken van deze digitale schermen. Zo maken bedrijven als Casa, HP en Pearson hier graag gebruik van bij de start van het academiejaar, om hun back-to-campusacties te delen met studenten.

Met de toevoeging van deze nieuwe campussen staat de teller momenteel op zo’n 30 digitale schermen en streeft GUIDOOH zijn doel na om ‘Campus Digital’ uit te bouwen tot meer dan 150 schermen.