Wijzigingen bij Rossel Advertising: Xavier Derenne (Sales Director), Alizée Taton (Marketing Director) en Edouard De Witte (Digital Operations & Research Director)

FacebookTwitterLinkedIn

Xavier Derenne treedt in dienst bij Rossel Advertising met als opdracht de transformatie van de reclameregie te ondersteunen. Na 15 jaar bij Procter & Gamble, waar hij strategische functies bekleedde zoals International Sales Director en Director Hair Care BeNeLux, wordt Xavier Sales Director, het aanspreekpunt voor de nationale en regionale agentschappen en adverteerders van Rossel Advertising. Hij zal vanaf 3 september de leiding hebben over de nationale en regionale salesteams.

Anne Delavarenne, General Manager Rossel Advertising: “Zijn internationale ervaring en expertise in sales zullen belangrijke troeven zijn om onze commerciële transformatie te stimuleren en onze positie als toonaangevende Franstalige leider op de reclamemarkt te versterken.

Xavier wordt dagelijks ondersteund door Malika Afkir, Sales Director Magazines bij Rossel Advertising.

Alizée Taton, die 5 jaar ervaring heeft binnen Rossel (bij Références en bij de regie als Head of Go-to-Market), is de nieuwe Marketing Director. Zij zal, zowel voor print als audiovisueel, verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling van nieuwe commerciële producten en voor de B2B-communicatie van de regie.

Nog een benoeming: Edouard De Witte wordt Digital Operations & Research Director. Hij heeft twee jaar ervaring bij Rossel, na een succesvolle carrière bij RTL Belgium waar hij in verschillende domeinen werkte die voornamelijk te maken hadden met de ontwikkeling van digitale activiteiten en nieuwe reclamemodellen.

Hij zal samenwerken met Tom Vandevenne, Digital & Innovation Director bij Rossel Advertising.

Bovendien heeft Alexandra Degrez, na 15 succesvolle jaren bij het bedrijf, besloten om haar carrière een nieuwe wending te geven. In de afgelopen jaren heeft ze bijgedragen aan de groei en reputatie van Rossel Advertising.