Wouter Schikhof versterkt OMD als hoofd Digital Strategy & Performance

Nieuw
FacebookTwitterLinkedIn

Om de digitale prestaties en transformatiecapaciteiten verder te versterken, treedt Wouter Schikhof toe tot OMD als hoofd Digital Strategy & Performance.

“De gedrevenheid en het enthousiasme van Wouter, gecombineerd met zijn ervaring in digitaal management en performance, maken hem perfect geschikt voor ons bureau in onze ambitie om de toekomst te creëren. Hij zet zich in om onze belofte aan klanten en teams waar te maken door wendbaarheid te bevorderen en geïntegreerde oplossingen te leveren.” aldus Koenraad Buekens, Managing Director OMD België.

“Wouter heeft een track record opgebouwd in het coachen van teams en bedrijven in hun digitale transformatie. Zijn pragmatisme en geloof in data en technologie zijn een directe link met het DNA van OMD en Omnicom Media Group. Hij zal daarom een transversale rol spelen in ons “Agency As a Platform (AAP)”-model waarin Omnicom Media Group het voortouw neemt”, vervolgt Guy Gelaude – CEO van Omnicom Media Group.

Wouter Schikhof: “Ik kijk er erg naar uit om bij OMD te komen werken. Hun toewijding aan data en innovatie is een doorslaggevende factor geweest bij de keuze voor OMD. Ik ben erg enthousiast om met de teams samen te werken en verder te bouwen aan de toekomst voor alle OMD-klanten.”

Wouter heeft een lange achtergrond in de digitale wereld, beginnend aan de bureaukant als performance manager en doorgegroeid naar de klantkant als e-commercemanager en Digital Marketing Manager bij Carrefour.