D’M&S trekt Fabien Bruyneel aan als Business Director

FacebookTwitterLinkedIn

D’M&S heeft Fabien Bruyneel aangetrokken om als Business Director de activiteiten van de communicatiegroep in Brussel en Franstalig België verder uit te bouwen.

Met de aanstelling onderstreept de groep, die in 2024 haar 40-jarig bestaan viert en ruim 90 directe medewerkers telt, haar ambities om in Franstalig België te blijven groeien als crossmediaal agentschap met een sterke focus op strategische communicatie.

D’M&S heeft zijn hoofdzetel in Brugge, maar heeft ook vestigingen in Antwerpen en Brussel (waar Fabien aan de slag gaat).

Fabien Bruyneel heeft meer dan 20 jaar ervaring in crossmediale communicatie bij onder andere Havas, Cofidis, Canal C en Memnon. De vlot meertalige marketeer kent de wereld van de media, advertising en communicatie als geen ander en heeft een succesvol trackrecord in P&L management en het opzetten van groeistrategieën.

Arne Dacquin, CEO: “Fabien heeft het ideale profiel om de positie van D’M&S in de Franstalige markt strategisch te versterken en verder uit te bouwen. Met zijn ruime ervaring is hij de juiste persoon om ons team in Brussel aan te sturen en onze groeiambities mee te ondersteunen.”

Fabien Bruyneel over zijn nieuwe rol: “Ik hou van uitdagingen. Deze stap voelt voor mij dan ook goed aan. Met mijn pragmatische leiderschapsstijl en kennis van de sector ben ik ervan overtuigd het team in Brussel naar een hoger niveau te kunnen tillen.”