Als Creative Effectiveness, AI & Ethics en Profit Ability jou als muziek in de oren klinken, dan ben je bij het CommPass Symposium aan het juiste adres.
Agenda
- Een pleidooi voor meer zelfregulering en minder betutteling – Marc Frederix (Raad voor Reclame)
- How creative marketing leads to greater effectiveness – Petra De Roos (ACC) & Bart De Pauw (GroupM)
- Paneldebat “Truths surrounding local and international media” – Luc Suykens (UBA), Hugues Rey (UMA), Bart Demeulenaere (VIA), Natascha Chamuleau (Snapchat) & Sofie Geeroms
- Profit Ability 2: The Business Case for Advertising – Jane Christian (EssenceMediaCom UK)
- Is AI transformative for marketing? Exploring the benefits and ethical concerns – Matthieu Vercruysse (Publicis Groupe)
18u: Networkdrink
Toevoegen aan uw kalender
Wanneer
17 oktober 2024 13:30 - 18:00Organisator
CommPassMeer informatie: websiteAdres
BluePoint Brussels Auguste Reyerslaan 80Brussel
1030 België + Google Maps