Clear Channel versterkt zijn programmatisch DOOH-aanbod met de integratie van SSP Vistar Media

FacebookTwitterLinkedIn

Clear Channel kondigt een strategisch partnerschap aan met Vistar Media, gericht op het optimaliseren van de implementatie van haar multi-SSP programmatic tool LaunchPAD. Het doel? Het vergemakkelijken van nieuwe verbindingen met de DOOH-inventaris om een steeds groter publiek te bereiken.

Dit partnerschap markeert een nieuwe stap in de programmatische digitale out-of-home (pDOOH) ontwikkeling van Clear Channel. In een voortdurend steven om haar programmatisch aanbod uit te breiden en toegankelijker te maken, heeft de regie de SSP van Vistar Media geïntegreerd in haar multi-SSP tool LaunchPAD.

Belgische en internationale adverteerders, agentschappen en omnichannelplatformen hebben toegang tot geavanceerde programmatische capaciteiten om doelgerichte campagnes te plannen, te activeren en te meten op meer dan 1.000 digitale schermen in het ganse land, inclusief in stations en op straat, en op meer dan 12.000 schermen op Europees niveau.

Dit systeem garandeert een snelle, gemakkelijke en betrouwbare verbinding met de DOOH-inventaris en biedt ongeëvenaarde flexibiliteit om diverse doelgroepen te bereiken.