Roularta Advertising lanceert nieuwe divisie: KompasMedia

FacebookTwitterLinkedIn

Roularta Advertising kondigt de oprichting aan van een nieuwe, onafhankelijke divisie, genaamd ‘KompasMedia’. Hiermee breidt de nationale reclameregie van Roularta Media Group haar crossmediaal contentmarketing-aanbod verder uit.

Via het label KompasMedia investeert Roularta Advertising in de creatie van thematische bijlages bij haar magazines, online themadossiers en podcasts die duiding geven rond actuele topics over diverse sectoren heen. Deze crossmediale themadossiers willen een gids zijn die de lezer helpt een weg te vinden in een steeds veranderende wereld.

Deze contentplatformen bieden een combinatie van actuele content en branded content van verschillende partners. Op die manier zal KompasMedia zowel via betaalde als niet-betaalde content-samenwerkingen de wegwijzer zijn richting kennis en inzicht.

Met deze nieuwe divisie versterkt Roularta Advertising haar positie in het domein van contentmarketing. Steeds meer adverteerders maken gebruik van storytelling en native advertising om te communiceren met hun doelgroep. KompasMedia telt 8 medewerkers.

Delvina Kastrati, Christian Nikuna Pemba, Yannick Depré, Yiman To, Tara Troch, Matthias Laenen & Iolanda De Luca.

Delvina Kastrati, Christian Nikuna Pemba, Yannick Depré, Yiman To, Tara Troch, Matthias Laenen & Iolanda De Luca.