Roularta wint goud en zilver op de internationale Native Advertising Awards

FacebookTwitterLinkedIn

Roularta Media Group viel in de prijzen op de uitreiking van de internationale Native Advertising Awards 2024 in Kopenhagen. Het mediabedrijf won goud in de categorie ‘Best Use of Instagram’ met hun campagne voor Basic-Fit en zilver in de categorie ‘Best Use of Print Media’ met hun campagne voor Lantis. De awards werden uitgereikt door een jury van maar liefst 133 internationale experts. Vorige week mocht Roularta ook al tweemaal zilver in ontvangst nemen op de AMMA.

Op de foto ziet u links Veerle Neyens (Director) en rechts Anouk Inözü (Project Content Manager) van Roularta Brand Studio.

Best Use of Instagram: goud voor Basic-Fit

In samenwerking met Roularta Brand Studio ging Basic-Fit een exclusief partnership aan met Flair, waarin Romy Schlimbach als influencer een belangrijke rol speelde. De kern van de campagne was de 12-wekenchallenge, waarbij excuses om niet te sporten werden aangepakt. De campagne maakte gebruik van een volledige mediamix, inclusief print, video, podcasts en sociale media. Romy Schlimbach deelde haar ervaringen via haar sociale mediakanalen, wat bijdroeg aan het gouden succes van de campagne.

Best Use of Print Media: zilver voor Lantis

Lantis, verantwoordelijk voor de wegwerkzaamheden rond de nieuwe Antwerpse Oosterweelverbinding, werkte samen met Roularta Brand Studio aan het custom made magazine ‘Cleo’, dat op toegankelijke wijze informatie, inspiratie en activatie biedt aan de inwoners van Antwerpen. Het magazine wordt via de kanalen van Roularta verspreid in en rond Antwerpen, en heeft de bedoeling om verbinding te creëren, zowel letterlijk als figuurlijk.