Ads & Data sleept deze maand 5 awards in de wacht

FacebookTwitterLinkedIn

Naar jaarlijkse gewoonte staat de maand juni helemaal in het teken van awardshows. Gisteren maakte het Native Advertising Institute, de internationale vakorganisatie voor native advertising, de winnaars van de Native Advertising Awards 2024 bekend. Ads & Data viel drie keer in de prijzen en mocht vorige week ook al twee AMMA’s in ontvangst nemen.

De Native Advertising Awards zijn een wereldwijde erkenning voor native advertising. Ads & Data Brand Studio slaagde erin om met vier cases de shortlist te halen, waarvan er drie werden bekroond met een award.

  • De eerste award is goed voor zilver en gaat naar de weekendbijlage Onderdak voor Dovy in de categorie ‘Best Use of AFP Broadcast’.
  • ‘Aifryen maar’, een campagne voor Versuni Philips kon een bronzen award in de wacht slepen voor ‘Best Integrated Program’.
  • Tot slot wint ‘Love Imperfection, Princess Delphine’ brons voor Maasmechelen Village in de categorie ‘Best Use of Influencer’.

Vorige week op de AMMA mocht Ads & Data al een zilveren award in ontvangst nemen voor ‘Media Saleshouse of the Year’ en een bronzen award voor ‘Best Use of Data’.