Mercedes-Benz en Telenet nemen abonnement op MediaSpecs

FacebookTwitterLinkedIn

MediaSpecs mag ook Mercedes-Benz en Telenet tot haar klanten rekenen. Beide adverteerders namen onlangs een abonnement op de MediaSpecs Database.

Bastien Van den Moortel, PR Manager bij Mercedes-Benz Cars:

“Bij Mercedes-Benz hebben we gekozen om samen te werken met MediaSpecs vanwege hun gedetailleerde en volledige database, die ons helpt om onze taken efficiënt uit te voeren.

Hun flexibiliteit en uitstekende opvolging maken het gebruik van hun gebruiksvriendelijke tool een groot voordeel voor ons team. MediaSpecs is een onmisbare partner in ons werkproces.”

Bert Callens, Media Manager bij Telenet:

“MediaSpecs stelt ons in staat om snel informatie te vinden die buiten onze traditionele mediaplannen valt. Daarnaast helpt het ons om in contact te komen met de juiste personen en inspiratie op te doen. Omdat alles up-to-date is, gebruik ik MediaSpecs wekelijks om informatie te zoeken.”

Mercedes-Benz en Telenet vervoegen op deze manier andere gelukkige gebruikers zoals The Walt Disney Company, Aldi, Total Energies, Sony Pictures, AVA Papierwaren en D’Ieteren.

En er is nog meer goed nieuws: ook de Vlaamse Overheid is overtuigd van de toegevoegde waarde van MediaSpecs en gebruikt voortaan onze database.