Clear Channel lanceert LiveScope, de optimalisatieservice voor DOOH-campagnes

FacebookTwitterLinkedIn

In een voortdurend streven om de visuele aantrekkingskracht van campagnes te verbeteren en adverteerders in dit proces te ondersteunen, biedt Clear Channel een nieuwe dienstverlening aan voor het optimaliseren van digitale campagnes: LiveScope.

Door middel van een verregaande evaluatie van de visuele sterkte van de spot, analyseert LiveScope de perceptie van beelden en boodschappen, zodat het merk opvalt en de boodschap goed wordt overgebracht.

LiveScope : visuele optimalisatie in DOOH

Digitale out-of-home wordt gekenmerkt door het vermogen om het publiek te boeien met dynamische visuals. Met LiveScope biedt Clear Channel nu de mogelijkheid om de visuele doeltreffendheid van deze campagnes te testen.

Met behulp van geavanceerde visual tracking-technologieën simuleert LiveScope de menselijke blik om te bepalen of de belangrijkste elementen van de digitale creatie de aandacht trekken en hoelang deze aandacht per beeldblok duurt. Zo maakt deze service het mogelijk om te werken aan de aantrekkingskracht van elementen zoals logo, slogan en beeld om de impact van de reclameboodschap te vergroten.

Creative Visual Impact Package

LiveScope is de nieuwste toevoeging aan het Creative Visual Impact Package dat bestaat uit:

  • Visual Scan: Simulatie van oogbewegingen om de visuele impact van belangrijke creatieve elementen in papierformaat te beoordelen.
  • 3D Journey: Onderdompeling in virtuele stedelijke en niet-stedelijke omgevingen, evenals indoor (in treinstations), zodat adverteerders de kwaliteit van hun visuals in context kunnen evalueren.
  • Blow Up: Test de doeltreffendheid van uw digitaal, 2m², 16m² of 36m² ontwerp in reële omstandigheden op het terrein.