Azerion neemt twee apps van Philips in regie: Pregnancy+ en Baby+

FacebookTwitterLinkedIn

Philips en Azerion gaan samenwerken om het advertentiepotentieel van de apps Pregnancy+ en Baby+ te vergroten. Beide apps richten zich op Nederlandse en Belgische ouders.

De Pregnancy+ App, marktleider op het gebied van zwangerschapsbegeleiding, biedt een platform met dagelijkse informatie, blogs, artikelen, handleidingen en gepersonaliseerde inhoud. Daarnaast zijn er innovatieve functies ingebouwd die zijn afgestemd op elke fase van de zwangerschap. Met meer dan 80 miljoen downloads en 5,3 miljoen maandelijkse actieve gebruikers is het volgens Philips een prominente hulpbron.

De Baby+ App staat bekend om het uitgebreid volgen van de ontwikkeling van baby’s, met dagelijkse updates, handleidingen en functies voor het vastleggen van dierbare momenten. Met meer dan 12 miljoen downloads en 1 miljoen maandelijkse actieve gebruikers is het een vertrouwd platform voor ouders.

De samenwerking maakt gebruik van de advertentie-expertise van Azerion om merken te verbinden met een betrokken doelgroep en de digitale ouderschapservaring te verbeteren.