David Grunewald ontluikt het potentieel van artificiële intelligentie

FacebookTwitterLinkedIn

Van persoonlijke assistenten en chatbots tot tools die ons leven vereenvoudigen. Sinds de komst van artificiële intelligentie is AI een verzamelnaam geworden voor applicaties die complexe taken van de mens kunnen overnemen.

Toch zijn er vandaag nog steeds meer vragen dan antwoorden rond het thema. Hoe zal AI onze businesses in de toekomst gaan beïnvloeden? Moeten we vrezen voor onze job? Of zal ons leven er alleen maar gemakkelijker op worden?

Heel wat bedrijven geloven alleszins in het potentieel van AI en zijn er rotsvast van overtuigd dat we aan de vooravond staan van een revolutie. Of middenin, het is maar zoals u het bekijkt. Eén ding is duidelijk: de grootste impact zal er ongetwijfeld komen wanneer iederéén deze tools zal gebruiken.

En daar staan we niet zo ver van af, toch als we David Grunewald mogen geloven. Na jaren in het reclamevak volgde hij een cursus artificiële intelligentie aan de MIT Sloan School of Management. Hij rondde het programma af met grote onderscheiding en besloot andere bedrijven en organisaties te helpen bij het ontluiken van het potentieel van AI. Via zijn eigen agency Pluginto.ai zal hij binnenkort beginnen met het aanbieden van twee types workshops.

Meer info op PUB.be.