Nieuw bij Oona: Julie Oostvogels wordt nieuwe Business Unit Manager en stapt in het Benelux Leadership team

FacebookTwitterLinkedIn

Oona is op enkel jaren uitgegroeid tot community-first agency met een portfolio vol namen als IKEA, Gucci, Uniqlo en Samsung. “Onze klanten en projecten blijven groter, complexer en ambitieuzer worden, en dus moet ons team mee”. Julie Oostvogels gaat bij Oona van start na een parcours bij Publicis, LDV en TBWA.

Julie heeft een neus voor strategie”, zegt Shanice Engel, Communications Director. “De afgelopen jaren heeft ze binnen de traditionele agencies bakken ervaring opgedaan met grote, corporate klanten. Maar daarnaast heeft ze ook een affiniteit met verschillende community’s en gelooft ze in sterke verhalen die mensen weten te raken. Ze is de perfecte cross-over tussen hoofd en hart.”

“Ik geloof in de toekomst van Oona. De gunfactor is groot, de goesting om erin te vliegen nog groter”, zegt Julie Oostvogels, Business Unit Manager.

Ik volg Julie al een tijdje, en die klik was er meteen”, zegt CEO Werner De Smet. “Ik weet wat ze in huis heeft, en dat is meer dan genoeg om met de key accounts aan de slag te gaan. Julie zal onze grootste klanten en projecten vlot en vastberaden leiden, haar kennis van de sector in onze organisatie injecteren en zo de groei van Oona op een belangrijke manier ondersteunen.