Pebble Media lanceert Behavioral Targeting`. Dit product maakt ook deel uit van Pebble Selector en gaat verder dan de bestaande Socio-demo targeting`, dat profielgericht adverteren op leeftijd, geslacht, mogelijk maakt. Behavioral Targeting` bundelt gedragskenmerken in twaalf verschillende profielclusters: Sportsfan, Traveller, Musiclover, Hobbycook, Wanneer iemand opvallend meer pagina`s opvraagt dan de gemiddelde surfer op het netwerk (binnen een bepaalde context), wordt aan deze persoon in real-time` een aangepast profiel aangemeten.
Andere artikels
![](https://www.mediaspecs.be/wp-content/uploads/2022/09/lessentiel.png)
De app van L’essentiel vertaalt inhoud automatisch naar het Engels
19 september 2022![](https://www.mediaspecs.be/wp-content/uploads/2022/07/IPM-nieuwe-ratecard-e1657625602190.jpg)
Nieuwe digitale ratecard voor IPM Advertising
12 juli 2022![](https://www.mediaspecs.be/wp-content/uploads/2020/01/Azerion-groot.png)