![](https://www.mediaspecs.be/wp-content/uploads/2022/09/Cloche-dOr-1-185x172.jpg)
JCDecaux kondigt de uitbreiding aan van zijn digitale out-of-home reclameaanbod in Luxemburg dankzij een nieuwe samenwerking met twee shoppingcenters: Kirchberg en Cloche d’Or. Beide zijn gelegen op 10 minuten van het centrum van Luxemburg-stad.
Julien Staelen, JCDecaux Malls & Retail Development Directeur: “Wij installeren digitale schermen op de meest strategische plaatsen in de shopping centers, zodat adverteerders alle bezoekersstromen kunnen bereiken. Dankzij deze grote uitbreiding in Luxemburg-stad biedt JCDecaux nu een efficiënt digitaal advertentieaanbod om zoveel mogelijk vrijetijdsshoppers te bereiken.”
![Cloche d'Or](https://www.mediaspecs.be/wp-content/uploads/2022/09/Cloche-dOr-1-1.jpg)
Cloche d’Or
![Cloche d'Or](https://www.mediaspecs.be/wp-content/uploads/2022/09/Cloche-dOr-2.jpg)
Cloche d’Or
![Kirchberg](https://www.mediaspecs.be/wp-content/uploads/2022/09/Kirchberg.jpg)
Kirchberg