Na een geslaagde reeks van online Partner Sessions in de zomer, pakt ACC nu uit met een eerste reeks van Brainery Sessions, genaamd naar het ACC opleidings-platform ‘The Brainery’.
Het opzet van de Brainery Sessions is eenvoudig: een podium geven aan interessante sprekers, die bereid zijn hun ervaringen en knowhow met hun vakgenoten te delen via gratis, maar onbetaalbare online sessies, elke donderdag tussen 13:00 en 14:00.
In de eerste reeks Brainery Sessions, komen volgende sprekers aan bod:
- Tom Van den Bergh van RCA geeft tekst en uitleg bij zijn nieuw boek Beyond Brands
- Sofie Verstreken en Franky Willekens van BBDO tonen aan hoe je performance & data strategie naar straffe merkstrategie vertaalt
- Pieter Vereertbrugghen van Cypres en Voorzitter van custo legt uit hoe je als reclame-of full servicebureau een goed werkende content-strategie uittekent
- Rob Van Alphen (School of Disruption) toont aan hoe je van TikTok een sterke marketingtool kan maken
- Dennis Claus (ex R/GA en sinds kort bij Supermachine) onthult het potentieel van Communities
Meer informatie over de verschillende sessies vindt u in onze Agenda.