Maar liefst 93 inzendingen dingen dit jaar naar een IAB MIXX Award, de prijs voor de beste digitale creaties en digitale media- en marcom-initiatieven. De cases worden voorgelegd aan de vier jury’s die op 14 oktober hun verdict bekendmaken tijdens de awarduitreiking in Tour & Taxis.
93 cases werden ingediend in de 10 verschillende categorieën. Die worden beoordeeld door een van de vier jury’s: Digital Marketing Technology onder leiding van Roel Naessens van Salesforce, Digital Design & UX geleid door Guido Goffeau van CCX/Colruyt Group, Digital Communication onder voorzitterschap van Silvia Wiesner van Unilever en Digital Media met als juryvoorzitter Doriane Magnus van Kiabi.
De jurering zelf bestaat uit twee fasen: na een online jurering, die loopt tot 28 september, komen de jury’s op 1 oktober samen om de winnaars te bepalen. De uitslag wordt op 14 oktober bekendgemaakt tijdens de prijsuitreiking, die na de digitale editie van 2020 terugkeert naar Tour & Taxis. Dit zal natuurlijk gebeuren in overeenstemming met de huidige coronaregels.